mapon

mapon

<-PostTitle->

طب سوزني به طور گسترده اي بر كاهش درد، تعادل انتقال دهنده­ هاي ­سيستم ­عصبي­ مركزي­ و به عقيده بسياري بر زيبايي پوست نيز تاثير دارد. اين روش درماني در تركيب با ساير روش هاي درمان توصيه مي شود.
طب سنتي چيني بر اساس يك فلسفه باستاني بنيان نهاده شده است كه جهان و بدن را برحسب دو نيرو متضاد به نام هاي «يين و يانگ» توصيف مي كند. هنگامي كه اين نيروها در تعادل باشند، بدن سالم است. انرژي، به نام “چي (chee) ” در مسيرهاي خاص در سراسر بدن جريان مي يابد. اين جريان ثابت انرژي، نيروهاي يين و يانگ را متعادل مي سازد و منجر به اثرات درماني مي شود.

 

كاربردهاي طب سوزني در زيبايي:

- جوانسازي و شادابي پوست

- متعادل كردن چربي پوست

- روشن كردن پوست

- ليفتينگ و برطرف كردن افتادگي پوست صورت

- برطرف كردن چين و چروك صورت

- بر طرف كردن خط عميق اخم پيشاني و لبخند و خط دور لب

- برطرف كردن جوش يا آكنه صورت و جاي مانده جوش صورت و بدن

- برطرف كردن تيرگي و گودي زير چشم و پف زير چشم

- برطرف كردن منافذ باز پوست

- برطرف كردن لك هاي صورت وكك و مك

- برطرف كردن غبغب

 

طب سوزني بر جوانسازي پوست,رازهاي مهم طب سوزني براي زيبايي پوست صورت,جوانسازي با طب سوزني
جوانسازي با طب سوزني

 

نتايج طب سوزني صورت

نتيجه اصلي كه افراد بعد از انجام طبي سوزني براي جوانسازي پوست تجربه مي كنند، يك چهره روشن تر و شاداب تر است. در نتيجه آن، گويي به نظر مي رسد كه پوست از خواب طولاني و عميق بيدار شده است خون و اكسيژن تازه در زير پوست صورت جريان پيدا مي كند و آن را زنده مي كند.

 

اما برخلاف پركننده هاي بوتاكس يا پوستي، طب سوزني رفع سريع هر مشكل پوستي را به همراه ندارد. تمركز اين كار بر ايجاد تغييرات طولاني مدت در سلامت پوست و بدن است نه رفع مشكلات و پاك كردن صورت مسئله.

 

نتايج طب سوزني صورت

با اين كار نتايج ديگري از جمله تحريك توليد بهتر و بيشتر كلاژن، رنگ روشن تر پوست، كاهش افتادگي پوست و ظاهري زيباتر و در نهايت جوانسازي پوست نيز قابل مشاهده خواهد بود. علاوه بر نتايج ظاهري از مزاياي ديگري مانند كاهش اضطراب و تنش در فرد و افزايش اعتماد به نفس نيز مي توان نام برد.

 

يك مطالعه معتبر نشان داده كه اكثر مردم تنها پس از پنج جلسه طب سوزني پوست صورت، پيشرفت هاي بسيار زيادي را مشاهده مي كنند. براي ديدن نتايج بهينه اين كار به مدت 10 هفته و يك بار در هر هفته توصيه مي شود. پس از آن، شما مي توانيد به مرحله اي به نام ” نگهداري” برسيد و پس از آن برويد و هر چهار يا هشت هفته درمان را انجام دهيد. اين كار اجازه مي دهد تا بدن زمان استراحت و ترميم داشته باشد.

 

طب سوزني بر جوانسازي پوست,رازهاي مهم طب سوزني براي زيبايي پوست صورت,جوانسازي با طب سوزني
طب سوزني صورت

 

روش جوان سازي پوست با طب سوزني

روش زيبا و جوان سازي پوست با استفاده از طب سوزني به طيف وسيعي از اختلالات پوستي نظير چين و چروكهاي پوست، ليفتنيگ پوست (براي افتادگي پوست صورت)، اسكارهاي روي پوست، جوش صورت (اكنه)، لك و پيس صورت، پسوريازيس، زونا، همانژيوما و غيره مي پردازد.

 

به طور كلي پوست از سه بخش اپيدرم، درم و هايپودرم درست شده است. اپيدرم، بخش بيروني پوست بوده و شامل لايه هاي سلولي مرده (در خارج) و زنده (در داخل) مي باشد. اين لايه در مقايسه با دو لايه ديگر (درم و هايپودرم) نازكتر بوده و بيانگر چين و چروك ها و اسكارها مي باشد.

 

لايه درم، در زير اپيدرم قرار دارد و نسبتا ضخيم است. اين لايه از عروق و اعصاب، فوليكول مو، غدد عرق و ماهيچه هاي ريز درست شده است. در اين لايه همچنين دو پروتئين مهم كلاژن و الاستين قرار دارند. كلاژن در لايه درم، شبكه اي را به صورت مورب تشكيل مي دهد كه به مانند داربستي پوست را مستحكم نگه مي دارد. اين داربست كلاژني با پروتئين ديگري به نام الاستين كه در وسط ان قرار دارد، استحكام مي يابد. الاستين به مانند توپ گردي وسط اين داربست كلاژني را پر مي كند.


موخوره وشكنندگي موهاتو بااين روغن درمان كن
از رشد بورس جا نمانيد!

در زمان تولد كودك، اين دو پروتئين موجب مي گردند كه پوست كودك بسيار شفاف و قابل انعطاف باشند. به تدريج، در جريان فرايند پيري، داربست مستحكم كلاژني در لايه درم، به مانند اسپاگتي شل شده و الاستين نيز تحليل مي رود. اين دو تغيير عمده موجب خواهند شد كه پوست شفاف و انعطاف پذير زمان كودكي، در ميانسالي و پيري، داراي چين و چروك گرديده و انعطاف قبلي را نداشته باشد. لايه هايپودرم، در زير لايه درم قرار دارد و عروق و اعصاب درشت تري در آنجا قرار داشته و به چربي، عضلات و استخوانها متصل است.

 

طب سوزني بر جوانسازي پوست,رازهاي مهم طب سوزني براي زيبايي پوست صورت,جوانسازي با طب سوزني
تأثير طب سوزني بر جوانسازي پوست

 

اثرات طب سوزني صورت تا چه مدت پايدار خواهد بود؟

به گفته بيزل، نتيجه اصلي كه مردم انتظار دارند روشن شدن پوست است. وي مي‌گويد: به نظر مي‌رسد پوست از يك خواب طولاني و عميق بيدار شده است. تمام خون تازه و اكسيژن به صورت جريان پيدا مي‌كند و واقعا پوست را به زندگي بر مي‌گرداند.

 

اما برخلاف بوتاكس و يا فيلرهاي پوستي، يك راه حل سريع براي هر نوع نيست. بيزل توضيح مي‌دهد: من دوست دارم انتظارات مراجعه كنندگان را مديريت كنم. تمركز بر ايجاد تغييرات طولاني مدت در سلامت پوست و بدن است نه تغييرات سريع كوتاه مدت. اين كار به معناي تحريك بهتر كلاژن، رنگ پوست روشن، كاهش تنش فك و ظاهر نرم‌تر به طور كلي مزاياي بهداشتي مانند كاهش اضطراب و تنش است.

 

يك تحقيق نشان داد كه اكثر مردم تنها پس از ۵ جلسه بهبود پيدا مي‌كنند اما بيزل توصيه مي‌كند كه ۱۰ بار به صورت يكبار يا دو بار در هفته انجام شود تا نتايج مطلوبي به بار آيد. بعد از آن شما مي‌توانيد به مرحله‌اي برويد كه مرحله نگهداري ناميده مي‌شود و درمان در طي ۴ تا ۸ هفته ديگر انجام مي‌شود. وي مي‌گويد: اين درمان عالي براي كساني است كه واقعا مشغول هستند. اين به بدن فرصتي براي استراحت و بهبود مي‌دهد.

 

اگر شما قادر به اتخاد چنين بازه زماني يا پول براي درمانهاي دوره نگهداري نيستيد، راه ديگر تغذيه پوست از طريق يك رژيم غذايي متعادل و روتين فرموله شده براي مراقبت از پوست است.

 

آيا طب سوزني دردناك است؟

معمولا ترس از سوزن يكي از مهمترين دلايل مقاومت بيماران در برابر طب سوزني است. اما بايد توجه داشت كه سوزن‌هاي به كار رفته در طب سوزني بسيار نازك و ظريف و باريك‌تر از مو هستند، ضمن اينكه وارد كردن سوزن به پوست تكنيك خاصي دارد كه بيمار دردي را حس نخواهد كرد و بنا به تجربه شخصي من در مطب، اكثر بيماران در طول جلسات درماني، حالتي از آرامش و رخوت را تجربه خواهند كرد.

 

عوارض طب سوزني

شايع‌ترين عوارض جانبي طب سوزني صورت - يا هر نوع طب سوزني - كبودي است.

 

گردآوري: بخش آرايش و زيبايي بيتوته

 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۳:۱۲ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی