mapon

mapon

<-PostTitle->

با توجه تغييراتي كه در قانون خريد خانه در تركيه ايجاد شده است، باعث شده كه اتباع خارجي زيادي قصد خريد خانه در تركيه را داشته باشند. در اين بين يكي از شهرهاي پرطرفدار و محبوب در نزد خارجي ها شهر آنتاليا است كه از نظر فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي نسبت به ديگر شهرهاي تركيه برتري دارد. همچنين همسايگي با دريايي مديترانه باعث شده است كه مناطق گردشگري بسيار زيبايي را براي تفريح به وجود آورد. به همين دليل بسياري از خارجي ها به سمت شهر آنتاليا تركيه روانه شده اند و جوياي شرايط خريد خانه در آنتاليا هستند تا با خريد خانه در اين شهر زيبا علاوه بر داشتن يك زندگي آرام اقامت تركيه را به صورت كاملا قانوني دريافت كنند.
علاقه گردشگران به شهر آنتاليا
آوازه پيشرفت كشور تركيه در صنعت گردشگري در بين جهانيان شهرت زيادي دارد. كشور تركيه به دليل داشتن آب و هواي مناسب و مراكز رفاهي مناسب براي گردشگران باعث شده است، كه سالانه افراد زيادي براي بازديد از كشور تركيه وارد اين كشور شوند.
در اين بين شهر آنتاليا از جاذبه هاي بي نظيري برخوردار است. به نوعي ميشه گفت شهر آنتاليا در بين توريست ها محبوبيت خاصي دارد. همسايگي با دريايي مديترانه و داشتم آب و هواي مناسب باعث شده است گردشگران بسيار زيادي براي گذراندن تعطيلات خود به اين شهر سفر مي كنند.
بسياري از گردشگران علاقه مند به خريد خانه در شهر آنتاليا هستند، تا در زمانهايي كه به شهر آنتاليا سفر مي كنند. يك مكان اختصاصي براي استراحت و سكونت خود داشته باشد.
شهر تركيه داراي بازاري بسيار فعال و پويا است. به همين دليل افراد زيادي براي تجارت و ايجاد كسب و كار پر درآمد وارد شهر آنتاليا مي شوند. اين دسته افراد براي داشتن مكان سكونت اختصاصي در پي خريد خانه اختصاصي هستند. با اين كار ديگر نيازي به پرداخت اجاره بها نخواهند داشت و در بسياري از هزينه ها صرفه جويي خواهند كرد.
در اين بين همه كساني كه قصد خريد ملك در آنتاليا را دارند دغدغه يكساني دارند؛ همه ي افراد نياز به دانستن چگونگي شرايط خريد خانه در آنتاليا را دارند. در ادامه اين مقاله ما روند خريد خانه و شرايط خريد خانه در شهر زيباي آنتاليا را براي شما بيان خواهيم كرد.
شرايط خريد خانه در آنتاليا
شرايط خريد خانه در شهر آنتالياي تركيه به نسبت به كشورهاي ديگر آسان تر است و اتباع خارجي مي توانند به راحتي به كسب اطلاعات كافي از مجوزات خانه در آنتاليا به راحتي خانه اي را خريداري كنند. در كشور تركيه اتباع خارجي مجاز به خريد حداكثر ۳۰ هكتار از اراضي تركيه هستنند.
همچنين افرادي كه قصد دارد در كشور تركيه از روش هاي قانوني، اقامت تركيه را به راحتي دريافت كنند، مي توانند با خريد خانه اين عمل را انجام دهند. كشور تركيه اين امكان را به خارجي ها داده است، كه با خريد خانه در تركيه به راحتي اقامت تركيه را دريافت كنند. يكي از دلايل علاقه خارجي ها به خريد خانه در كشور تركيه به ويژه در شهر آنتاليا، امتياز گرفتن اقامت دائمي تركيه به صورت كاملا قانوني و بدون دردسر است. ايرانيان زيادي هم به دليل علاقه زندگي در اروپا به سوي تركيه مي روند و با خريد خانه در شهر آنتاليا امتياز اقامت دائمي تركيه را دريافت خواهند كرد.
ويژگي هاي شهر آنتاليا
شهر آنتاليا داراي خانه هاي بسيار زيادي براي خريد و فروش هستند، شهر آنتاليا يكي از شهرهاي امن تركيه است و تا كنون مشكل امنيتي نداشته است. قيمت خانه ها در شهر آنتاليا وابسته به نظر مالك است، البته عواملي چون نزديك بودن به دريا، نوع مصالح به كار رفته در خانه، سن خانه، موقعيت محلي خانه، مدرن بودن و لوكس بودن خانه تاثير زيادي در قيمت خانه دارد. بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه قيمت خانه در شهر آنتاليا در همه فصول يكسان است، و در زمان هاي مختلف به ويژه زمان هاي كه مسافر كمتري به آنتاليا مي روند تغييري نخواهد كرد. قيمت خانه هاي لوكس در موقعيت هاي مختلف شهري از ۴۰ هزار يورو آغاز مي شود.
در شهر آنتاليا موقعيت شهري بسيار بر روي شرايط زندگي و قيمت خانه تاثير گذار است. آنتاليا داراي مناطق تفريحي و گردشگري زيادي است، كه هرساله بازديد هاي زياد از آنها مي شود. اگر قصد خريد خانه در آنتاليا را داريد بهتر است در مناطقي خانه ها را خريداري كنيد كه نزديك به موقعيت ها مناسب شهري باشد . چرا كه در اين موقعيت ها قيمت خانه شما افزايش مي يابد و سرمايه شما چند برابر خواهد شد.
اگر قصد خريد خانه در آنتاليا را دارد بهتر است با مشاورين املاكي كه در زمينه املاك بين المللي فعاليت دارند مشورت كنيد. آنها تمامي قوانين خريد خانه را براي شما بيان خواهد كرد. قوانين خانه در كشور تركيه دستخوش تغييراتي مي شود كه لازم است، درباره چگونگي خريد خانه به روز باشيد.
اگر علاقه مند به خريد خانه در شهرهاي ساحلي هستيد، پس شهر آنتاليا بهترين گزينه براي شما خواهد بود.

 


امتیاز :

بازدید :

برچسب ها : ،

ادامه مطلب

تاريخ : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵:۰۵ | نویسنده : admin |




سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی